دسته‌بندی نشده

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم ؟ 5 مورد از بهترین انتخاب ها + قیمت

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم ؟

موضوع مد و لباس یکی از مهم ترین دغدغه ها برای خانم ها به حساب می آید و یکی از نکته های حائز اهمیت برای آن ها ست کردن لباس ها باهم هست.

امروزه تنوع شلوار ها بسیار بالا هست و از تنوع جنس شلوار گرفته تا تنوع نوع شلوار. اما یکی از شلوار هایی که طی چند سال گذشته بسیار پرطرفدار شده است شلوار بگ هست که در جنس های مختلفی مثل پارچه ای و کتان و جین تولید میشود ولی جنس جین یا همان لی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

شلوار های بگ ، شلوار های بسیار راحتی هستند و میتوان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد و مختص به جنسیت خاصی هم نیست و امروزه آقایان هم از این شلوار استفاده میکنند.با این شلوار میتوان یک استایل بسیار شیک و گران قیمت به وجود آورد ولی این امر نیازمند دقت در ست کردن لباس ها هست و بدون توجه به کفش مناسب تقریبا غیر ممکن است.

 

شلوار بگ چیست؟

Baggy pants یا همان شلوار بگ نوعی شلوار گشاد هست که اصولا کمر آن ها از کش استفاده میشود و در برخی مدل ها دور پا هم کش استفاده شده است.

این شلوار ها اصولا در فصل گرما محبوبیت بیشتری دارند. اولین بار این نوع شلوار در دهه 80 میلادی بسیار ترند شده بودند.

شلوار بگ مناسب چه افرادی است؟

شلوار بگ اصولا مناسب افرادی با قد بلند هست چون اصولا این شلوار باعث میشود قد افراد کوتاه تر نشان دهد و خانم هایی که قد کوتاه تری دارند بهتر است ترجیحا از شلوار های نیم بگ استفاده کنند.

 

شلوار بگ با چه کفشی بپوشیم؟

کفش ها در استایل یک فرد تاثیر بسیار زیادی دارند و سوال خیلی از افراد این است که ” با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم ” و انتخاب یک کفش مناسب تاثیر زیادی در رسیدن به ست هدف خود دارد.

اصولا یکی از کفش هایی که میشود برای ست کردن با این شلوار پیشنهاد داد بوت چرم هست که طبیعتا مناسب فصل های سرد هست.

انتخاب بعدی کفش مناسب شلوار بگ کفش های پاشنه دار هستند که استایل زیبایی ایجاد میکنند.کفش های کالج و صندل هم گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با این شلوار هست که مناسب فصل گرما میباشد.

اما یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار دیگه استفاده از کتونی برای ست کردن با این شلوار است که میتوانید به راحتی در تمام فصول سال از آن استفاده کنید و استایل های بی نهایت جذابی را به وجود بیارید.

در ادامه این مطلب به معرفی انواع کتونی های مناسب ست کردن با شلوار بگ میپردازیم.جدای از برند و رنگ کتونی ، یک قانون کلی در مورد انتخاب کتونی مناسب این شلوار وجود دارد و آن قانون استفاده از کتونی های لژدار و یا درشت هست.

شما میتوانید انواع کتونی های مناسب شلوار بگ را در پیج اینستاگرام فروشگاه کتونی فشن مشاهده کنید.

 

ست کردن شلوار بگ با کتونی نیوبالانس 530

فکر کنم همتون کتونی نیوبالانس 530 بشناسید و بهترین گزینه برای ست کردن برای این شلوار به حساب میاد که اکثر افراد هم یه جفت از کتونی برای ست کردن با این شلوار در قفسه کتونی ها دارند. ” با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم “

انواع رنگ کتونی نیوبالانس در فروشگاه ما موجود است که دو رنگ معروف آن نیوبالانس 530 سفید طوسی و نیوبالانس 530 سفید تمام است.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

 

ست کردن شلوار بگ با کتونی ایرفورس وان

ایرفورس وان بدون شک یکی از پرطرفدار ترین کتونی های چند سال اخیر بوده است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا جذب کرده است.این کتونی تقریبا با همه لباس ها ست میشود که یه مورد آن ست کردن با شلوار بگ هست.

این کتونی در دو رنگ نایک ایرفورس وان سفید تمام و نایک ایرفورس وان سفید مشکی در فروشگاه ما موجود است.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

 

ست کردن آدیداس استن اسمیت با شلوار بگ

آدیداس استن اسمیت جز کتونی های جمع و جور بازار هست اما همان قدر که با شلوار های اسکینی بسیار زیبا میشود ، با شلوار بگ هم فوق العاده میشود که نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

این کتونی در سه رنگ آدیداس استن اسمیت بندی سفید تمام و آدیداس استن اسمیت بندی سفید سبز و آدیداس استن اسمیت بندی سفید مشکی در فروشگاه ما موجود است.

یه نکته در مورد آدیداس استن اسمیت اینکه زیره این کتونی به هیچ عنوان زرد نمیشود و با خیال راحت میتوانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

 

ست کردن کفش جردن با شلوار بگ

انتخاب بعدی برای پاسخ به سوال شلوار بگ را با چه کفشی بپوشیم میتواند از سری کتونی های جردن باشد. یک مزیتی که شلوار بگ دارد این است که هم میتوانید با کتونی ساق بلند ست کنید و هم با کتونی ساق کوتاه ست کنید.

یکی از بهترین گزینه های برای ست شلوار بگ با کفش جردن، طبیعتا جردن مشکی سفید هست که در دو مدل نایک ایر جردن ساق کوتاه مشکی سفید و ساق بلند در فروشگاه ما موجود است و انتخاب بعدی میتواند جردن سفید تمام باشد که این رنگ هم در هردو مدل ساق کوتاه و ساق بلند در فروشگاه ما موجود است.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

 

ست کردن شلوار بگ با آل استار

یکی دیگر از انتخاب های من برای پاسخ به سوال چه کفشی به شلوار بگ میاد، بدون شک آل استار هست که تقریبا با تمام شلوار ها ست میشود و با شلوار بگ هم بی نهایت زیبا میشود.

کفش ال استار با شلوار بگ جین گزینه بسیار ایده آل هست و تقریبا هر رنگی از آل استار را میتوان با این شلوار ست کرد.

قشنگ ترین مدلی که میتوانید ست کنید رنگ مشکی کلاسیک آن است که فرقی ندارد مدل آل استار ساق کوتاه مشکی کلاسیک باشد و یا آل استار مشکی که هردو مدل بسیار زیبا ست میشود.

با شلوار بگ چه کفشی بپوشیم

ست کردن شلوار بگ با کفش ونس

گزینه بعدی برای ست کردن با شلوار بگ استفاده از ونس مشکی هست که بشدت توصیه میشود و ظاهر بسیار جذابی به استایل شما میدهد.

چند نکته در مورد ست کردن با شلوار بگ

سعی کنید در انتخاب رنگ شلوار بگ از رنگ های خنثی مثل خاکستری و ذغالی و مشکی و آبی استفاده کنید که به راحتی با هر لباسی ست میشود.

چه کفشی با شلوار بگ بپوشیم یا شلوار بگ با چه کفشی مناسب است؟

یکی دیگر از گزینه ها هم استفاده شلوار بگ با صندل هست که بسیار زیبا میشود و میتوانید از صندل هایی که با شلوار بگ مناسب خود ست میشوند استفاده کنید. مثلا ست صندل با شلوار بگ لنین بسیار جذاب میشود.

شلوار بگ با کفش پاشنه بلند هم ست بسیار زیبایی میشود ولی به شرط اینکه وقتی از کفش پاشنه بلند رسمی استفاده میکنید ترجیحا از شلوار بگ با جنس پارچه هم استفاده کنید.

در فصل های گرم سال بسیاری از افراد از شلوار های پارچه ای گشاد که همان شلوار پارچه ای بگ هستن استفاده میکنند که برای آقایان و خانم ها به صورت مشترک قابل استفاده است که میتوانید ست های جذاب خنک تابستانی را هم ایجاد کنید.

این ست ها با کتونی های بزرگ بسیار زیباتر میشود و همچنین با کفش های زیره صاف مثل نایک ایرفورس هم فوق العاده جذاب میشود و حتما سعی کنید یه جفت از آنرا در کمد لباس خود داشته باشید.

البته تمام این توضیحاتی که دادیم میتواند پاسخ به سوال شما درباره اینکه با شلوار نیم بگ چه کفشی بپوشیم هم باشد چون این دو شلوار با هم تفاوت چندانی ندارند و همه گزینه کفش ها بین آن ها مشترک است.

برای انتخاب لباس بالا تنه هم سعی کنید از لباس گشاده و لش استفاده نکنید چون ظاهر نامرتب به شما میدهد.

و نکته آخر هم یه تکنیک ساده برای جذاب تر شدن ست شما هست که از یه کیف کوچک مثل کیف بغل استفاده کنید تا استایل خود را کامل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *