دسته‌بندی نشده

بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران + 4 مورد از ویژگی مهم

بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران

بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران

فکر میکنم برای خیلی از شما این سوال پیش اومده که چه کفش و یا کتونی مناسب پیاده روی هست و برای این کار نیازه حتما محصول اورجینال تهیه کنم یا های کپی ویتنام ؟ و یا اینکه یک کتونی ایرانی با کیفیت هم میتونه نیاز یه فرد رفع کنه.

برای جواب دادن به این سوال باید خیلی از موارد در نظر بگیرید. مواردی نظیر وزن فرد ، نوع ورزش ، حجم ورزش از نظر سنگین بودن و حرفه ای بودن و یا اینکه فرد آماتور و در حد پیاده روی روزانه انجام دادن.

پس قبل از هر چیزی این موارد مشخص کنید و بعدش ببینید که چه کتونی مناسب شما هست و از میتونین از بین محصولات پیشنهادی ما موردی انتخاب کنید.

تمام این پیشنهاد هایی که قراره بدیم صرفا نظر و تجربه خودمون هست و شما هم میتونین قبل از خرید از چند نفر دیگه راهنمایی بگیرید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

 

وزن و جنسیت ورزشکار

اولین موردی که باید بهش توجه کنید وزن و جنسیت ورزشکار هست. اصولا خانم ها نسبت به آقایون وزن پایین تری دارند و فشاری که به یک کتونی میارن پایین تر هست و دست خانم ها برای پوشیدن کتونی بازتره و میتونن از کتونی های ایرانی به راحتی استفاده کنند.

وزن هم مورد دیگه ای هست که باید بهش توجه ویژه کرد و اگه وزن زیر 90 کیلو دارین میتونین به راحتی از کتونی ایرانی استفاده کنید ولی اگه وزنتون بالای 90 کیلو هست ترجیحا از کتونی های ویتنام استفاده کنید، البته میتونین از کتونی ایرانی هم استفاده کنید ولی کتونی ویتنام گزینه بهتری هست.

شما میتوانید تنوع بیشتری از محصولات ما را در صفحه اینستاگرام فروشگاه ما مشاهده کنید.

نوع و حجم ورزش

مورد دوم نوع و حجم ورزش هست که باید در نظر بگیرید ورزش حرفه ای و سنگین انجام میدین و یا ورزش سبک. مثلا کسایی که دویدن در فضای باز دارند بهتره از گزینه های خارجی استفاده کنند ولی کسایی که پیاده روی در فضای باز و یا ورزش هایی مثل فیتنش انجام میدن، کتونی ایرانی گزینه مناسب تری برای اون ها هست.

 

راهنمای انتخاب بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران

حالا که مشخص کردیم کتونی ایرانی گزینه مناسب تری هست یا کتونی خارجی، بریم سراغ اینکه یه کتونی رانینگ خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه تا در ورزش کمترین آسیب به بدن برسه.

موارد مختلفی در یک کتونی باید در نظر گرفته بشه مثل جنس رویه ، جنس زیره ، نوع کفی داخل کتونی و حتی داشتن و یا نداشتن دوخت داخل کتونی که باید در نظر گرفته بشن.

ما در این مقاله فقط بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران بهتون معرفی میکنیم.

 

جنس رویه کتونی رانینگ

همه این مواردی که میخواهیم توضیح بدیم کاملا مهم هستند و نمیشه ازشون چشم پوشی کرد. از نظر خودم بهترین جنس رویه کتونی برای پیاده روی بدون شک پارچه اسپیسر هست. دلیل این مورد هم تنفس پذیر بودن پارچه اسپیسر هست که باعث میشه پا عرق نکنه.

دلیل دیگه ای که ترجیح میدم از پارچه اسپیسر استفاده کنم اینه که بسیار انعطاف پذیره و هنگام دویدن به قسمت های بالایی پا آسیب نمیزنه و حرکاتتون محدود نمیکنه.

 

جنس زیره کتونی رانینگ

این قسمت یه خرده از بقیه قسمت ها مهم تره. جنس زیره کتونی مناسب پیاده روی باید ایویا لاستیک باشه . دقت کنید گفتم ایویا لاستیک و نه صرفا ایویا.

جنس زیره ایویا بسیار سبک هست و فوق العاده نرم و راحته و جلوی بیشتر ضربه ها میگیره و باعث میشه کمترین فشار به زانو و کمرتون بیاد.

اما دقت کنید زیره ایویا به تنهایی نمیتونه نیاز یه ورزشکار رفع کنه و حتما باید در قسمت پایینی و قسمتی که زیره رو زمین کشیده میشه، لاستیک استفاده شده باشه تا هم مقاومت زیره بالا بره و هم چسبندگی کتونی به زمین بیشتر بشه و فرد به راحتی در هنگام دویدن سر نخوره.

زیره ایویا

 

رنگ زیره های ایویا سفید یخچالی هستند و رنگ شیری نیستند.

 

نوع کفی داخل کتونی پیاده روی

مورد دیگه ای که اهمیت بسیار زیادی داره کفی داخل کفش هست. بهترین گزینه ای که بهتون پیشنهاد میدم کفی طبی مموری فوم اسکیچرز هست.

این کفی تمام گودی پا پر میکنه و باعث میشه فشاری که به پاتون وارد میشه بین قسمت های کف پا تقسیم بشه و همچنین کمتر بشه و همچنین این کفی تنفس پذیره و باعث میشه پاتون خیلی کمتر عرق کنه. این کفی در فروشگاه خودمون با بالاترین کیفیت موجود هست.

گزینه دیگه ای که میتونین استفاده کنید کفی های ایویا هستند. همون کفی هایی که شکل لونه زنبوری دارند و تنها مزیت این کفی ها اینه که انعطاف و نرمی دارن و از نظر راحتی و طبی بودن مثل کفی های مموری فوم نیستند ولی از کفی های دیگه خیلی بهتر عمل میکنند.

 

دوخت داخل کتونی پیاده روی

دوخت داخل کتونی در همه موارد استفاده مهم هستندو فرقی نداره شما میخواین برای پیاده روی استفاده کنید یا استفاده روزمره، به هرحال داشتن دوخت داخل یک مزیت مثبت هست و باعث میشه کتونی شما امکان شستشو در ماشین لباسشویی داشته باشه.

همچنین داشتن دوخت داخل به امکان باز نشدن از بغل کتونی کمک میکنه و عمر کتونی بیشتر میشه.

خب 4 مورد از مهم ترین مزیت های یک کتونی رانینگ بهتون گفتیم و حتما در خریدتون به این 4 مورد توجه کنید. تقریبا میشه گفت این موارد برای کتونی ایرانی و خارجی یکی هستند.

 

چند نمونه از بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران

نایک زوم پگاسوس

بهترین گزینه ای که میتونم بهتون پیشنهاد بدم این مدل نایک زوم هست که تمام جزئیات یک کتونی رانینگ خوب در اون رعایت شده که در دو سری مردونه و زنونه در فروشگاه ما موجود است.

نایک زوم پگاسوس

این کتونی در سه چند رنگ در فروشگاه ما موجود است که پرفروش ترین رنگ آن نایک زوم پگاسوس مشکی سفید است.

 

نیوبالانس 530

پیشنهاد دوم ما بدون شک این سری های نیوبالانس 530 هستند که در رنگ بندی های مختلفی در فروشگاه ما موجود هستن که انتخاب بسیار مناسبی برای پیاده روی و رانینگ و باشگاه هستند.

نیوبالانس 530

این کتونی در حال حاضر در سه رنگ در فروشگاه ما موجود است و پرطرفدارترین رنگ آن همین رنگ نیوبالانس 530 سفید طوسی است.

 

نایک زوم استراکچر

این مدل از کتونی های نایکی هم بسیار راحت میباشند و تفاوت آن ها با نایک زوم پگاسوس در کپسول زیر آن هست به طوری که در نایک زوم استراکچر کپسول استفاده شده است ولی در نایک زوم پگاسوس استفاده نشده است.

نایک زوم استراکچر 38

نایک زوم استراکچر 38

نایک زوم استراکچر در دو رنگ در فروشگاه ما موجود است که هر دو رنگ پرفروش بوده و یکی از آن رنگ ها همین رنگ نایک زوم استراکچر x38 مشکی است.

 

آدیداس آلفا مگما

آدیداس آلفا مگما یکی از معروف ترین مدل های آدیداس طی چند سال گذشته بوده است و تقریبا در مدل ایرانی هم همه جزئیات یک کتونی رانینگ خوب رعایت شده است.

آدیداس آلفا مگما

آدیداس آلفا مگما

آدیداس آلفا مگما در دو رنگ در فروشگاه ما موجود است که رنگ اصلی و پرطرفدار آن همین رنگ آدیداس آلفا ماگما سفید آبی است.

 

آدیداس فالکن

آدیداس فالکن که در ایران تولید شده است نسبت به سایر مدل ها از کیفیت پایین تری برخوردار است به طوری که ما فقط این محصول را برای باشگاه بدنسازی پیشنهاد میدیم و برای پیاده روی و رانینگ پیشنهاد نمیدیم.

جنس زیره آدیداس فالکن از پیو تشکیل شده است.

آدیداس فالکن

آدیداس فالکن

آدیداس فالکن در سه رنگ در فروشگاه ما موجود است و پرفروش ترین رنگ آن همین رنگ آدیداس سه خط فالکن مشکی سفید است.

 

ییزی 380

در ییزی 380 هم تقریبا تمام جزئیات مناسب رعایت شده است و برای باشگاه فوق العاده مناسب هست و برای پیاده روی هم پیشنهاد میدیم ولی برای دویدن چندان مناسب نیست و دلیل آن هم استفاده از پارچه ساده به جای پارچه اسپیسر است.

گرچه پارچه ساده هم مناسب دویدن هست ولی به اندازه اسپیسر با کیفیت نیست.

 

نیوبالانس 1300

نیوبالانس 1300 یک کتونی کاملا مناسب باشگاه هست و به دلیل اینکه دوخت داخل ندارد برای پیاده روی و دویدن پیشنهاد نمیدهیم ولی برای استفاده روزمره هم بسیار مناسب میباشد.

نیوبالانس 1300

نیوبالانس 1300

نیوبالانس 1300 در دو رنگ در فروشگاه ما موجود است که جدیدترین رنگ آن همین نیوبالانس 1300 سفید مشکی رویه پتینه است.

 

ریباک زیگ داینامیکا 2

گزینه آخری که پیشنهاد میدهیم ریباک زیگ داینامیکا هست و با اینکه در آن زیره ایویا استفاده نشده است ولی کاملا مناسب باشگاه و رانینگ و پیاده روی است.

ریباک زیگ داینامیکا 2

ریباک زیگ داینامیکا 2

ریباک زیگ داینامیکا در دو رنگ در فروشگاه ما موجود است که پرطرفدار ترین رنگ آن همین رنگ ریبوک زیگ داینامیکا 2 طوسی سورمه ای است.

امیدواریم این مقاله بهتون در انتخاب بهترین کتونی رانینگ قیمت مناسب در ایران کمک کرده باشه و بتونین انتخاب بسیار درستی داشته باشین. همچنین میتونین از طریق چت آنلاین و اینستاگرام ماهم سوالات خود را بپرسید تا بتونیم راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *