دسته‌بندی نشده

رپورتاژ رایگان در وبسایت فروشگاه کتونی فشن

رپورتاژ رایگان

رپورتاژ رایگان آگهی چیست؟

رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی نوعی از محتوا هست که اصولا به صورت متن یا ویدئو یا عکس در رسانه های دیگر مانند تلویزیون یا مجله یا روزنامه و از همه مهمتر در وبسایت ها منتشر میشود.

در ظاهر خواننده احساس میکند که این محتوا از طرف خود وبسایت منتشر کننده منتشر شده است در صورتی که یک نوع محتوای حمایتی است که در قبال آن هزینه ای را دریافت میکند.

در برخی موارد نیز این آگهی ها به صورت رایگان نیز منتشر میشوند که اگر به صورت اصولی انجام شوند نتیجه بسیار خوبی را دارند.

چگونه میتوان با رپورتاژ آگهی رتبه سایت را بهبود بخشید؟

وقتی شما در یک وبسایت رپورتاژ منتشر میکنید در هر صورت رتبه سایت شما نسبت به قبل جایگاه مناسب تری پیدا میکند. با انجام این کار اعتبار سایت منتشر کننده به شما انتقال پیدا میکند و باعث میشود رتبه شما در کلمات کلیدی نسبت به سایر رقبای شما بهتر شود.

یکی از مهمترین روش های اعتبار گرفتن یک سایت در نتایج گوگل استفاده از رپورتاژ آگهی است که به صورت سریع و طبیعی اعتبار دامنه یک سایت را بالا میبرد و هر وبسایتی باید برای موفقیت در نتایج گوگل از این روش استفاده کند.

مثلا فروشگاه ما هم در بسیاری از وبسایت ها محتوا منتشر میکند که یکی از این وبسایت ها ویرگول است.

اکثر رپورتاژ های آگهی با هزینه های بسیاری انجام میشوند و البته به صورت رایگان نیز وجود دارند که اصولا آگهی های رایگان یک مشکل بزرگ دارند.

لینک استفاده شده در آگهی ها یا همان رپورتاژ های رایگان به صورت نوفالو است که نمونه های این وبسایت ها مثل ویرگول و یا سایت های مقاله محور هستند.

اما مقاله منتشر شده در وبسایت ما به صورت فالو و نوفالو به وبسایت شما لینک میدهد که لینک های فالو اعتبار دامنه وبسایت ما را به وبسایت شما منتقل میکند در صورتی که لینک نوفالو اعتباری را منتقل نمیکند.

مورد دیگر اینکه تمام مقالاتی که شما میخواهید در وبسایت ما منتشر کنید در بخش مقالات قرار میگیرد و در دسته بندی رپورتاژ و تبلیغات قرار نمیگیرد که میتواند اعتبار بهتری را به وبسایت شما منتقل کند.

فروشگاه کتونی فشن قصد دارد به منظور همکاری با وبسایت های دیگر به صورت رایگان در مدت زمان محدودی رپورتاژ های خود را به صورت رایگان منتشر کند.

نظر گوگل درباره رپورتاژ رایگان چیست؟

برخلاف تبلیغات ها که گوگل با آن ها مخالف است و سعی میکند رتبه شما را در نتایج جستجو کاهش دهد ولی رپورتاژ ها چه به صورت رایگان و چه به صورت غیر رایگان باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو میشوند.

فقط دقت داشته باشید تولید محتوا چه به صورت رایگان منتشر شود چه به صورت غیر رایگان، باید تمام موارد سئو در آن رعایت شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

مواردی از جمله انتخاب کلمه کلیدی مناسب و استفاده درست از عنوان ها از جمله این موارد هستند.

برای انجام این کار یه سری قوانین سئو برای رپورتاژ ها باید رعایت شود:

1- متن مقاله کاملا یونیک باشد و مقاله های کپی تایید نمیشوند.

2- عکس مقاله ها ادیت شده باشند و یونیک باشند.

3- حداکثر 2 لینک فالو و 1 لینک نوفالو در رپورتاژ قرار میگیرد.

4- حداقل 4 عکس و حداکثر 6 عکس میتوانید در رپورتاژ قرار دهید.

5- حداقل تعداد کلمات متن هم 1200 کلمه و حداکثر 5000 کلمه است.

6- فقط مقالاتی با موضوع مد و استایل ( به جز کفش و کتونی) که شامل پوشاک میشود و مقالات مربوط به بخش آرایشی و بهداشتی و مقالات مربوط به سبک زندگی و دیجیتال و کسب و کار های دیگر در سایت ما منتشر میشود.

مقالات مربوط به ارز دیجیتال و سرمایه گذاری و سیاسی و ترک اعتیاد در وبسایت ما منتشر نمیشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *