دسته‌بندی نشده

نحوه ست کردن کاپشن بلند

نحوه ست کردن کاپشن بلند

نحوه ست کردن کاپشن بلند برای دخترها و پسرها

چطور کاپشن بلند ست کنیم

با فرا رسیدن زمستان، همه‌ی ما به دنبال ترند‌های زمستانی زیبا و در عین حال گرم هستیم. پیشنهاد من، خرید یک کاپشن بلند یا پافر است. شما می‌توانید یک کاپشن بلند را به شیوه‌های مختلفی استایل کنید. به عنوان مثال از کاپشن بلند نه تنها برای استفاده روزمره و در استایل‌های اسپرت بلکه حتی در برای داشتن استایلی رسمی نیز استفاده نمایید.

کاپشن های بلند به عنوان یک ترند زمستانه، به سبب پر شدن با الیاف مصنوعی و یا پر، باعث حفظ گرما و مقاومت در برابر باد و باران شده و از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین ترند‌های مد و فشن در مناطق سرد به شمار می‌آیند.

در نتیجه شما می‌توانید به راحتی با فرا گرفتن نحوه ست کردن کاپشن بلند از استایلی جذاب و در عین حال گرم، بهره‌مند شوید.

 

کاپشن بلند برای چه کسانی مناسب است؟

چگونه کاپشن بلند ست کنیم

 

فرقی ندارد سایز  شما xs باشد و یا 3xl، امسال کاپشن‌های آزاد و بلند مد است! پس اصلاً نگران سایز خود نباشید. در نحوه ست کردن کاپشن بلند اصلا مهم نیست قد شما کوتاه است یا بلند، فقط کافیست استایل مناسب خود را با کاپشن بلندتان بسازید. مثلاً از یک بوت پاشنه‌دار استفاده کنید و یا اینکه یک جفت کفش اسپرت بخرید.

استایل با کاپشن بلند و پافر‌ها

ست کاپشن بلند و پافر

برای استایل کردن یک کاپشن بلند می‌توانید از لباس‌های زمستانه خود استفاده کنید. از پوشیدن یک هودی و دورس گرم در زیر کاپشن بلند خود گرفته تا خرید شلوار جذب چرمی ترند! با من در ادامه این مطلب همراه باشید تا روش ست کردن کاپشن بلند را با هم تمرین کنیم.

چگونه کاپشن بلند ست کنیم؟

کاپشن بلند با چه چیزی ست کنیم

شما برای ست کردن کاپشن بلند خود ابتدا باید نوع آن را انتخاب کنید، آیا یک کاپشن پف‌دار می‌خواهید؟ من انواع بادی را به شما پیشنهاد می‌کنم، ولی اگر می‌خواهید انتخابی کمی جذب‌تر داشته باشید، یک کاپشن با رویه چرمی انتخاب بهتری است.

می‌توانید یک کاپشن بلند را با لیست زیر ست کنید:

  • کاپشن بلند و ژاکت
  • کاپشن بلند و هودی
  • کاپشن بلند و دورس
  • کاپشن بلند و شلوار چرم
  • کاپشن بلند و شلوار جین
  • کاپشن بلند و کفش
ترکیب کاپشن بلند و ژاکت یا پلیور

ست کاپشن بلند و ژاکت

ژاکت‌ و پلیور، یکی از آن انتخاب‌های گرم و در عین حال جذاب به شمار می‌آید. از ژاکت‌های پشمی، کشمیر و حتی موهر، غافل نشوید. یک پلیور با پرز‌های بلند می‌تواند در ترکیب با یک کاپشن بلند ساده، استایلی شیک و رسمی ایجاد کند. در عین حال با پوشیدن رنگ‌های نودف می‌توانید از ترند‌های سال نیز پیروی نمایید.

در عین حال هرگز فراموش نکنید که در نحوه ست کردن کاپشن بلند، ملاک شما و خواسته ی شما است. پس اگر دلتان می‌خواهد تا زمستانی پر‌رنگ‌تر و اسپر‌ت داشته باشید، رنگ‌های تند را امتحان کنید.

می‌توانید برای  نحوه ست کردن کاپشن بلند و ژاکت یا پلیور خود، از عکس‌های زیر الهام بگیرید.

 

روش ست کردن کاپشن بلند با ترکیب کاپشن و هودی

 

یک هودی کلاه‌دار انتخاب معرکه‌ای به نظر می‌رسد! پارچه‌ی هودی به خاطر ضخامت و بافت فشرده آن، هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم نسبت به پوشیدن یک ژاکت، آزاد و راحت‌تر است.

یک استایل شیک و اسپرت می‌خواهید؟ ترکیب‌های تک‌رنگ و ساده با رنگ های خنثی مانند خاکستری را امتحان کنید. و اگر دلتان یک استایل خیابانی و یا دارک می‌خواهد، وقت ان رسیده تا یک هودی و شلوار مشکی و یا سبز تیره بخرید!

ترکیب کاپشن و دورس

ست کاپشن بلند و دورس

دورس را چطور کاپشن بلند ست کنیم، کار ساده‌ای با نظر می‌رسد. از ترکیب همیشگی کاپشن و ژاکت گرم خسته شده‌اید؟ یک دورس را با کاپشن بلند خود ست کنید. می‌توانید از شلوار جین جذب و مام استایل نیز در این ترکیب استفاده کنید.

 

کاپشن بلند و شلوار

ست کاپشن بلند و شلوار

برای استایل‌های روزمره و اسپرت در نحوه ست کردن کاپشن بلند، می‌توانید از شلوار‌های جین جذب و یا یک ژاکت کوتاه همراه با شلوار مام استایل بهره ببرید. شلوار‌های دمپا و بوت کات نیز انتخاب های جذابی هستند که آن‌ها را می توانید با هودی، کاپشن بلند و کفش اسپرت مانند کفش آل استار، ست نمایید.

در استایل‌های رسمی و مجلسی، بهتر است به سراغ لگ‌ها، دامن و یا شلوار‌های جین‌های جذب و کفش‌هایی بروید که کمی پاشنه داشته باشند.

 

 

کفش را چطور کاپشن بلند ست کنیم؟

ست کاپشن بلند و کفش

اگر می‌خواهید قدبلند‌تر دیده شوید، بوت‌های پاشنه‌دار، انتخابی عالی به شمار می‌آیند. از بوت‌های ساق بلند نیز می‌توانید در ترکیب با شلوار جین جذب و یا دامن همراه با کاپشن بلند خود بهره ببرید.

نحوه ست کردن کاپشن بلند در استایل‌های اسپرت، حتماً به یک جفت کفش اسپرت نیاز دارد از کانورس و آل استار گرفته تا یک جفت وست ساده و شیک! پس خریدن یک جفت کفش متناسب با کاپشن خود را پشت گوش نیندازید.

روش ست کردن کاپشن بلند

 

با کاپشن بلند چه اکسسوری‌هایی را استفاده کنیم؟

ست کردن کاپشن بلند و اکسسوری

در نحوه ست کردن کاپشن بلند با انواع اکسسوری ها حساسیت به خرج ندهید. روسری‌های کوچک، می‌تواند به استایل شما حسی وینتیج دهد، در عین حال شال‌های بلند و گرم پشمی نیز انتخاب جذابی به شمار می‌آیند. در عین حال کلا‌ه‌های اسپرت و یا کلاه و شال پشمی ست، هم شما را گرم نگه می‌دارند و هم استایل شما را حالتی ساده و یک‌دست، خارج می‌کنند.

کیف‌های کوچک و اسپرت با رنگ‌های مونوکروم می‌توانند به استایل شما شخصیت ببخشند. برای ست کردن کیف کوچک خود با کاپشن بلند، کیف‌های کج کوچک انتخابی خاص و اسپرت به شمار می‌آیند.

در صورتی‌که قصد دارید به دانشگاه و یا مدرسه بروید و تعداد زیادی کتاب به همراه داریدف استفاده از یک کوله اسپرت مانند کوله ونس، انتخاب بهتری به نظر می‌رسد.

 

نگهداری از کاپشن بلند زنانه

برای نگهداری از کاپشن بلند خود، بهتر است ان را با دست بشویید و یا از ماشین های لباسشویی دستی استفاده کنید. همچنین یادتان باشد که به هیچ عنوان از خشک‌کن استفاده نکنید.

به عنوان نکته‌ی پایانی، کاپشن خود را در فصل هایی از سال که از آن استفاده می نمی‌کنید، در جایی خشک و خنک نگه‌داری نمایید. کاپشن خود را تا نکنید و سعی کنید در کمدتان میان لباس‌ها تحت فشار قرار نگیرد، تا حالت اولیه خود را حفظ کند.

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *