دسته‌بندی نشده

پاییز و زمستان 1402 چی بپوشیم؟

پاییز و زمستان 1402 چی بپوشیم؟

پاییز و زمستان 1402 چی بپوشیم؟ انواع استایل ها

ترند پاییز 2023 برای آقایان و خانم ‌ها مثل همیشه از ترند‌های پر‌زرق‌ و‌ برق و جذاب خبر می‌دهد! پیشنهاد من برای این‌که همیشه شیک و مطابق با مد روز به نظر برسید این است که از هر چیزی که مد روز است درست مانند مقدار مناسب نمک برای غذا استفاده کنید، مواظب مقدار وسایل و لباس‌های ترندی که استفاده می‌کنید باشید، به عبارتی از مد الهام بگیرید ولی آن را زیاد جدی نگیرید! واقعاً شیک‌پوشان از افراط و تفریط اجتناب می‌کنند.

هر پاییز که ترند‌های جدید رواج پیدا می‌کنند، مشتریان می‌پرسند: « طراحان مد شوخی می‌کنند؟!» اهالی دنیای فشن در دنیای فانتزی مد زندگی می‌کنند دنیایی که در آن لباس‌های ابریشمی، کت‌های اپل‌دار و یا حتی کفش‌های پاشنه‌بلند مجلسی برای استفاده روزانه در پاییز نیز منطقی به نظر می‌رسند.

ترند پاییز 1402

ترند پاییز و زمستان 1402

در حالی که زنان و مردان در دنیای واقعی لباس‌های روزمره زندگی می‌کنند. به جز معدودی از افراد که قصد دارند کاملاً از مد پیروی کنند، بیشتر ما فقط چند آیتم جدید می‌خواهیم که حس زندگی و روی مد بودن ما را بیدار کند و بتواند مدت زمان بیشتری نیز به عنوان بخشی از کمد ما باقی مانده و قابل استفاده و شیک باشد.

بدون اینکه بدن یا ذهن ما را آزار دهد! در اینجا شش ترند قابل استفاده و کاربردی را ارائه داده‌ام تا شما هم از مد پیروی کنید و از ترند پاییز 2023 برای آقایان و خانم ‌ها جا نمانید، با من در مقاله ترند پاییز 2023 همراه باشید!

 

  1. یک کت یا ژاکت قرمز

ژاکت قرمز

استفاده از ژاکت قرمز در استایل روزمره

 

اگرچه رنگ‌های خنثی آرام مانند کرم، قهوه‌ای، خاکستری و شتری مد هستند (آنها را در زیر ببینید!)، انواع قرمز پر رنگ امسال ترند پاییز 2023 برای خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش هستند بر طبق مدل‌های ارائه شده توسط برند‌هایی مانند پرادا، ایو سن لوران و غیره به عنوان ترند پاییز 2023.

 

ژاکت صورتی

استفاده از ژاکت صورتی

 

اگرچه یک کت بلیزر مشکی ضروری است، یک کت گوجه‌‌ای یا ژاکت قرمز مایل به گیلاسی واقعاً برای حضور در کمد امسال شما لازم است! زیرا علاوه‌بر این‌ که در سال آینده کهنه نمی‌شود، به ظاهر و خلق‌و‌خوی شما را نیز در مواقعی که احساس خستگی یا بی‌حوصلگی می‌کنید، رنگ و جلوه می‌بخشد.

 

  1. شلوار واید لگ

شلوار واید

استفاده از شلوار واید در استفاده روزمره

 

شلوار جین جذب و لگینگ هنوز هم مد هستند اما در حال حاضر ترند پاییز 2023 برای آقایان و خانم ‌ها شلوار و یا جین واید لگ است. واید لگ نوعی شلوار گشاد است شبیه به شلوار دامنی با کمری تنگ و پاچه‌هایی که در پایین گشادتر است، این طراحی شلوار به پاها فضای بیشتری می‌دهد و ظاهری محبوب و مدرن نیز دارد.

شلوار واید لگ معمولاً از پارچه‌های نرم و راحت ساخته می‌شود، مانند پنبه یا لینن، که باعث ایجاد راحتی بیشتر در حین استفاده می‌شود.

واید لگ را می‌توان در سبک‌های مختلف مانند کژوال یا رسمی استفاده نمود و استایل منحصر به فردی را ایجاد نمود.نیازی به انتخاب سبک‌های پر از چین و خیلی گشاد و یا خیلی بلند نیست. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید، حتی اگر همیشه رسمی لباس می‌پوشید، از زیبایی شلوار‌های واید لگ بهره ببرید و مطابق ترند پاییز 1402 لباس بپوشید.

 

  1. شلوار یا پیراهنی با چرم مصنوعی!

شلوار چرمی

استفاده از شلوار چرمی در استایل روزمره

 

سال گذشته را با شلوار‌های چرمی مشکی و یا ساق‌های چرمی مشکی به یاد دارید؟ آن شروع کار بود پاییز امسال اضافات جدید و گزینه‌های رنگی نیز در این مد جذاب وجود دارد. امسال ترند پاییز 2023 برای آقایان و خانم‌ها استفاده از چرم مصنوعی رنگی و نه فقط سیاه، در لباس‌ها است، کت‌ها، شلوار، پیراهن و یا تاپ، فرقی نمی‌کند.

شما ممکن است آن شلوارهای واید لگ را از چرم مصنوعی بخرید. بهتر است از یک رنگ قهوه‌ای گرم استفاده کنید زیرا این رنگ با همه رنگ‌های خنثی، از جمله سیاه ، سرمه‌ای و خاکستری … و قرمز، هارمونی همراه با جلوه‌ای زیبا دارد.

 

  1. یک دامن بلند و شیک

دامن بلند

استفاده از دامن بلند در استفاده روزمره

 

وسوسه شده اید که قید این یکی را بزنید؟ به من گوش کن. دامن‌های ماکسی ترند اصلی در پاییز امسال هستند و بسیاری از زنان در پوشیدن آن مردد اند. با این حال، دامن بلند یکی از اصلی‌ترین ترند‌ها است.

اگر می‌خواهید یک میدی انتخاب کنید، دیده شدن جذابیت ظرافت ساق پا بدون شک دلیل خوبی است. اما این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که خطوط لبه‌ای ماکسی از میان برگ‌ها و خیابان‌های کثیف عبور می‌کنند و هنگام بالا رفتن از پله‌ها یا موقع سوار و پیاده شدن از ماشین‌ها مانع می‌شوند.

پس رقابتی وجود ندارد. ترجیحاً میدی را انتخاب کنید و با بوت های بلند تا زانو، بوت‌های پاشنه دار و یک ژاکت، عالی به نظر برسید. با این استایل به راحتی می‌توانید مدت زمان زیادی را به کار و فعالیت بپردازید.

 

  1. کفش های تخت باله ( باله فلت )

کفش تخت باله

استفاده از کفش باله در استایل روزمره

 

کفش‌هایی با زیره‌ی تخت درست مانند کفش باله، ترند پاییز 2023 هستند. نمی‌توانید از این ترند فرار کنید، مدل‌های مختلفی از این نوع کفش در بازار موجود است که می‌توانید با هر نوع پنجه‌ای حتی با داشتن پنجه‌های پهن از آن‌ها استفاده کنید، راحت باشید و در‌عین‌حال مطابق با مد روز به نظر برسید.‌

باله فلت یا پاشنه بلند باله یک نوع کفش زنانه است که در طراحی آن کفش‌های باله از الهام گرفته شده است. با این حال، در مقایسه با کفش‌های باله، باله فلت‌ها دارای پاشنه‌های کمتری هستند و بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند.

طراحی این کفش‌ها معمولاً شیک و با دقت بالاست و از جنس‌های مختلفی مانند چرم، ساتن و غیره ساخته می‌شوند. باله فلت‌ها به عنوان یک کفش شیک و رسمی شناخته شده و معمولاً در موقعیت‌های رسمی و اداری استفاده می‌شوند.

این کفش‌ها با لباس‌های مختلف مانند شلوار، دامن یا لباس رسمی ترکیب و به داشتن استایلی خاص کمک می‌کنند. استفاده از یک جفت کفش باله فلت قطعاً ترند پاییز 2023 برای خانم‌هاست.

 

  1. یقه اسکی یا ژاکت کش‌باف پشمی

یقه اسکی

استفاده از یقه اسکی در استایل روزمره

 

ژاکت‌های با بافت نازک و یا جلیقه‌های بافت ، چیزی که مدت‌هاست مد است، در این لیست خرید نیستند! با این حال یقه اسکی و ژاکت کش‌باف پشمی به عنوان ترند پاییز 2023 برای خانم ها و آقایان ارزش نگاه کردن را دارد. از این ژاکت‌ها می‌توانید به عنوان رویی با دکمه‌‌های بسته و یا به صورت تک استفاده کنید.

بد نیست این ژاکت‌ها را با دامن میدی جدید خود امتحان کند و یا حتی با شوار واید لگ چرم مصنوعی ترند خودتان!

منبع: کتونی فشن

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *