دسته‌بندی نشده

ترند بوت و نیم بوت 1402

ترند بوت و نیم بوت 1402

ترند بوت و نیم بوت 1402 برای خانم ها و آقایان

 بوت و یا نیم بوت ممکن است آخرین چیزی باشد که قبل از بیرون آمدن از در می‌پوشید و ممکن است زیاد به اهمیت آن‌ها برای داشتن یک استایل عالی و در‌عین‌حال راحت و کاربردی، فکر نکنید، اما وقتی در زمان تغییر فصل‌ها تصمیم می‌گیرید دستی به سر‌ و روی کمد خود بکشید، قطعاً باید به اهمیت داشتن ترند بوت و نیم بوت 1402 هم‌فکر کنید!

پوشیدن یک جفت بوت و نیم بوت ترند و مد روز می‌تواند فوراً ظاهر شما را متحول کند! چه بوت‌های کابویی را به سبب داشتن سلیقه‌ای وسترن و خاص انتخاب کنید، چه بوت‌های موتوری یا رزمی برای لبه، بوت‌های سواری شیک برای سبک کلاسیک یا بوت و نیم‌ بوت‌های زمستانی گرم را برای احساس راحتی بیشتر.

اما نمی‌خواهید که نیم بوت و یا بوت شما، فقط عالی به نظر برسند، بلکه می‌خواهید که حسی عالی هم داشته باشند و راحت باشند، به خصوص اگر قرار است در تمام طول روز با آن راه بروید یا آن‌ها را برای یک مهمانی شبانه بپوشید.

در فروشگاه کتونی‌ فشن، ما می‌دانیم که سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام بوت یا نیم بوت ارزش خرید دارد، دشوار است. به همین دلیل است که کارشناسان مد ما این کار را برای شما انجام دادند و همه‌جا را برای یافتن بهترین و جدیدترین بوت و نیمبوت پاییز ۲۰۲۳ و یا جدیدترین نیمبوت‌های زمستان ۱۴۰۲ موجود در بازار جستجو کردند.

ما کارهای موجود در بازار را هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی و ترند بودن، مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله شما می‌توانید با ترند بوت و نیم بوت 1402 آشنا شوید. از نیم بوت‌های کابوی تا نیم‌بوت‌هایی که پشمی به نظر می‌رسند، و همچنین از بوت‌های هارلی‌دیویدسون گرفته تا بوت ساق‌بلند سوارکاری، با ما همراه باشید!

  1. نیم بوت کلاسیک، همیشه بهترین انتخاب است!بوت کلاسیک

می‌توانم تضمین کنم که این نیم بوت‌های فوق‌العاده براق تبدیل به یکی از لوازم اصلی کمد لباس می‌شوند. آن‌ها در انواع مختلف چرم از چرم مشکی صاف مانند ورنی و بروشاو گرفته تا جیر نرم یا حتی الگانت و با رنگ‌های متفاوت مانند قهوه‌ای، نیلی و زیتونی عرضه می‌شوند. بنابراین مطمئناً مدلی را پیدا خواهید کرد که با استایل شما مطابقت داشته باشد.

این کفش‌ها به دلیل داشتن یک پاشنه پهن و همچنین وجود یک کش پهن در بغل نیم بوت کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی نیم بوت جدید خود را بپوشید. فکر می‌کنم همه‌ی ما عاشق پنجه نوک‌تیز مد روز با نوک چکمه فلزی آن هستیم که حسی وسترن را به آن اضافه می‌کند. کفش‌های نوک‌تیز معمولاً بسیار باریک هستند و برخی از فشن استایلیست‌ها می‌گویند این بوت‌ها می‌توانند برای کسانی که پنجه پاهای خیلی پهن دارند، مناسب نباشد.

  1. یک بوت با‌کیفیت!

  1. راحت‌ترین نیم‌بوت‌ها

می‌توانم بگویم این نیم بوت Vionic که توسط متخصصان علوم فیزیولوژی با تمرکز بر راحتی و سلامت طراحی شده‌اند، برای افرادی که به دنبال کفشی با ظاهر و احساس عالی هستند، بهترین انتخاب ممکن است. تمام چکمه‌های این برند راحت و زیبا هستند، من واقعاً عاشق این نیم‌بوت‌های زیبا شده‌ام که جزئیاتی ظریف همچون سگک فلزی و پاشنه چند سانتی‌‌متری با طراحی شبیه به رگه‌های چوب دارد.

درون کفش برای محافظت از انگشتان پا و حفظ قوس طبیعی و راحتی پا ساخته شده‌ است. برش مچ پا به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کمی بزرگ‌تر از حالت عادی باشد، بنابراین ممکن است نسبت به سایر بوت‌هایی که پوشیده‌اید، گشادتر به نظر برسد.

  1. بهترین بوت‌های چلسی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بوت که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود ، چلسی است که برای دهه‌ها پوشیده شده است و همیشه در ترند‌های سال حضور داشته است؛ از اهالی مد در دهه 1960 تا سال 2023 همه آن را دوست دارند. چکمه‌های Benning Chelsea با ظاهر شیک و عناصر طراحی ساده‌شان همیشه ترند هستند. این چکمه‌ها با پاشنه‌ای کوتاه و ظریف و در‌عین‌حال نرم ، آن‌قدر راحت هستند که می‌توانید در تمام طول روز آن را بپوشید!

  1. پرفروشترین بوت‌هانیم بوت چرمی با پاشنه متوسط

بوت و نیم بوت‌های زیپ‌دار برای پوشیدن در تمام طول سال بهترین مدل هستند! آن‌ها به اندازه‌ای راحت‌اند که برای استفاده روزانه فوق‌العاده به شمار می‌آیند. بیش از 60 ترکیب رنگ و متریال عالی از جمله رنگ‌های برجسته، رنگ‌های خنثی و طرح‌های حیوانی در چرم صاف یا جیر. ما عاشق جزئیات چرم برجسته روی این جفت خاص هستیم. در دسترس بودن برخی رنگ‌ها محدود است و قیمت بر اساس رنگ نیز متفاوت است.

  1. بهترین بوت‌های ساق بلند، بوت‌ سوارکاری

یک جفت چکمه سواری بلند حسی براق و پر زرق‌وبرق به هر لباسی می‌بخشد و توجه‌ همه را به خود جلب می‌کند. درحالی‌که پلتفرم‌ها و رنگ‌های روشن از مد افتاده‌اند، چکمه‌های سوارکاری چرمی سنتی همیشه ترند هستند. پس چکمه سوارکاری قطعاً در دسته‌بندی ترند بوت و نیم 1402 و حتی سال‌های بعد قرار می‌گیرد.

این بوت‌ها از رویه چرم واقعی ساخته‌شده‌اند و دارای جزئیات سگک فلزی شیک هستند. شما می‌توانید بین سه گزینه رنگی شامل قهوه‌ای روشن، تمام مشکی و چکمه مشکی کلاسیک با ساق قهوه‌ای یکی را انتخاب کنید.

  1. ترند بوت و نیم بوت زمستان 1402بوت combat

این چکمه‌های پاشنه‌دار مشکی در سایزهای پهن و فوق‌العاده در صورت نیاز به فضای بیشتری ارائه می‌شوند. ما عاشق این هستیم که چکمه‌ها پاشنه‌ای کلاسیک درشت و پنجه‌ای گرد دارند که می‌توان آن را به سمت بالا یا پایین پوشاند، و یک زیپ بیرونی تزیینی وجود دارد.

  1. ترند عجیب 2023، کابوی بوت‌ها!

به یک بوت یا نیم بوت ماندگار نیاز دارید؟ بوت‌های رزمی برای ماندگاری ساخته شده‌اند، رویه چرمی بادوام با کفی ضخیم PVC دارند. آن‌ها به دلیل سفت بودن در ابتدا کمی زمخت به نظر می‌رسند اما من به عنوان کسی که بیش از پنج سال است یک جفت از این‌ بوت‌ها را می‌پوشم، می‌گویم اگر مدتی از بوت استفاده کنید،کم‌کم انگار رویه بوت به قالب پا در‌می‌آید و احساس راحتی می‌کنید.

یک بوت با استایل کلاسیک در یک کمد لباس بسیار ضروری است زیرا می‌توانید آن را با هر چیزی از یک لباس شیک گرفته تا جین ست کنید، به نظر می‌رسد مجبورید این چکمه‌ها را بارها و بارها بپوشید، چون بیش از اندازه کاربردی است!

  1. بهترین بوت‌های بالای زانو

چکمه‌های کابوی ترند بوت و نیم بوت 1402 هستند و فکر می‌کنم وقت آن رسیده تا کمی استایل وسترن را به کمد لباس خود اضافه کنید. این چکمه‌های کابویی چرم مصنوعی در رنگ‌های سرد مانند صورتی روشن و آبی، معرکه به نظر نمی‌رسند؟! ما عاشق طرح دوزی شده‌ایم. دوخت کنتراست آبی روی چرم قهوه‌ای، زیبا و سنتی است.

  1. ترند بوت و نیم بوت 1402، بوت جورابی!

بوت و نیم بوت بافتنی که گاهی به آن‌ها چکمه‌های جورابی نیز گفته می‌شود، دنیای مد را به تسخیر خود درآورده است. این مدل ترند نیمبوت جورابی با پاشنه 5 سانتی‌متری و پنجه بادامی را می‌توان بهترین در نوع خود دانست. همان‌طور که از نام آن پیداست، ساق کش‌باف این نیمبوت جدید به گونه‌ای طراحی شده است که مانند یک دستکش پا را در بر‌بگیرد. به‌طورکلی این نیم بوت یک انتخاب عالی و راحت برای استفاده در تمام طول روز به شمار می‌آید.

  1. بهترین بوت‌ Plus Size یا سایز بزرگ

اگر دلتان یک بوت پاشنه‌دار می‌خواهد و در‌عین‌حال از بوت‌ها و نیم‌بوت‌های تنگ و آزار‌دهنده که به سختی پوشیده می‌شوند و زمان زیادی را هدر می‌دهند، خسته شده‌اید، می توانید بوت‌های Plus Size را امتحان کنید و تجربه ای متفاوت داشته باشید، زیرا علاوه بر راحتی بیشتر، به سبب داشتن یک زیپ در بغل بوت، پوشیدن بوت خیلی آسان‌تر شده است.

  1. یک بوت پر‌زرق‌و‌برق!یوت پر زرق و برق

چه به یک مهمانی با تم باربی بروید یا یک کنسرت، اگر بخواهید خاص و توی چشم باشید، مطمئناً یک جفت نیم بوت با تزیینات الماس‌نشان می‌تواند به شما کمک کند. بیش از ده‌ها رنگ درخشان برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً جفتی وجود دارد که با لباس موردعلاقه شما مطابقت داشته باشد. به‌علاوه، پاشنه پهن نیم بوت به این معنی است که ایستادن یا رقصیدن با آن‌ها در طول شب راحت‌تر است. خوش بگذرد!

  1. بهترین بوت‌های کیتن ‌هیلزکیتن هیلز، kitten hill

گاهی اوقات، پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند به دردسر آن نمی‌ارزد، اما لازم نیست تمام کفش‌های پاشنه‌دار را کنار بگذارید. چکمه‌های کیتن هیلز برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند راحتی را فدای مد کنند. این چکمه‌های چرم مصنوعی، یک بوت زنانه شیک با پنجه‌های نوک‌تیز و پاشنه‌کوتاه دارای کفی فوم برای احساس راحتی بیشتر هستند.

پنجه باریک ممکن است برای برخی از خریداران کمی بیش‌ازحد تنگ به نظر برسد، بنابراین اگر پاهایتان پهن‌تر است، این را در نظر داشته باشید. این نوع بوت اغلب در پنج رنگ کلاسیک مانند قهوه‌ای، سفید و مشکی عرضه می‌شود، اما به نظر من شاید بهتر باشد یک رنگ متفاوت مانند سبز روشن را نیز امتحان کنید!

  1. Platform Boots یا بوت‌ چسبانبوت چسبان، platform boot

این بوت‌های ساق‌بلند که تا زانو می‌رسد با چرم صاف واقعی یا جیر ساخته شده است تا ظاهری براق داشته باشد و درعین‌حال آهار‌دار بایستد که این ویژگی‌ها بخشی از ویژگی‌های لباس موردعلاقه خانم‌ها برای استفاده در استایلی کژوال یا کلاسیک است. علاوه بر این، یک پنجه مربع زیبا و یک پاشنه 7 سانتی‌متری جزو ترند بوت و نیم بوت 1402 است. این بوت در چهار رنگ خنثی عرضه می‌شود که فکر می‌کنم بیش‌تر سلیقه‌ها راضی خواهد نمود.

با یک جفت بوت ساق‌بلند تا روی زانو می‌توانید استایلی خاص و جالب توجه داشته باشید!  این چکمه‌های مشکی واقعاً شیک‌اند. پاشته‌های بلند و در‌عین‌حال پهن، همیشه انتخابی عالی برای استفاده بلندمدت هستند. به نظر میرسد قطعاً بوت‌های ساق‌بلند بخشی از ترند بوت و نیمبوت پاییز 2023 به شمار میآیند.

  1. یک انتخاب خاص، بوت موتور‌سواری هارلی‌دیویدسونبوت هارلی دیودسون

برای پوشیدن یک جفت بوت هارلی‌‌دیویدسون مخصوص موتورسیکلت، لازم نیست یک موتور‌سیکلت داشته باشید! در عوض، فقط یک بوت با ظاهر بوت‌های موتور‌سواری بخرید، خب همه چیز حل شد! حالا شما می‌توانید از این بوت حتی به عنوان بخشی از مد این روز‌ها که مورد توجه جوانان و نوجوانان است یعنی دارک استایل، استفاده کنید.

این بوت چرم طبیعی از مجموعه کفش هارلی‌دیویدسون می‌آیند که ما طراحی آن را با بندهای مچ پا و جزئیات خاص آن که سبب شده این بوت جنسیت نداشته باشد و به عنوان بوت مناسب آقایان و خانم‌ها به شمار بیاید، دوست داریم.

  1. بوت‌های UGG، بهترین بوت‌های پشمی در جهان!

مدل Ultra Mini، یک برداشت مدرن از بوت نمادین UGG، در حال حاضر بخشی از بوت و نیم بوت ترند زمستان 1402 و بسیار محبوب است. این نیم بوت برش‌دار به قدری راحت و نرم و گرم است که می‌توانید آن‌ را به‌عنوان دمپایی در اطراف خانه یا به‌عنوان یک استایل غیررسمی زمانی که در هوای سرد در حال انجام کاری هستید، بپوشید.

این فوق‌العاده نیست؟! کفش‌های پوست گوسفند نرم با مواد پشمی مخملی پوشیده شده‌اند که ظاهر و احساسی عالی دارد اما مراقبت از آن کمی دشوار است. بااین‌حال شما می‌توانید با پیدا کردن واکس و برس مناسب، از بوت و نیم بوت ترند خود لذت ببرید. شما می‌توانید از بین ده‌ها رنگ زیبا مانند یاسی، صورتی روشن و زیتونی، نیم بوت موردعلاقه و متناسب با استایل خود را انتخاب کنید.

امیدواریم این مقاله که توسط فروشگاه کتونی فشن تهیه شد مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *