دسته‌بندی نشده

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه برای اقایان و خانم‌ها!

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه در استایل های گوناگون کار جذاب و در عین حال پرزحمتی به نظر میرسد زیرا کاپشن های بلند برای بسیاری از ما راحت طلب‌ها، بهترین انتخاب است، عیب ها را می‌پوشاند و مجبور نیستیم چندان به ست کردن لباسهایی که زیر کاپشن می‌پوشیم فکر کنیم، ولی امسال کاپشن ترند 1402، کاپشن‌های کوتاه و انواع پافر‌ها هستند!

پس اگر می‌خواهید از این ترند جا نمانید و همچنین به کاپشن های کوتاه و استایل کردن لباس های مختلف علاقه دارید، زمان خرید یک کاپشن کوتاه فرا رسیده است. البته اگر هنوز مایلید از کاپشنهای کوتاه موجود در کمدتان که متعلق به سالهای قبل است استفاده کنید، اصلاً نگران نباشید.

در این مقاله به نحوه ست کردن کاپشن کوتاه با لباسها و کفشهای مختلف از جمله کانورس یا ونس و همچنین ترندهای گوناگون امسال می‌پردازیم. اگر فکر می‌کنید یک کاپشن کوتاه یا پافر در استایل زمستانه شما جایی دارد، با من در ادامه این متن همراه باشید.

کاپشن کوتاه مناسب چه افرادی است؟

پافر را چگونه ست کنیم

ست کردن کاپشن و پافر

اینکه چه کسانی باید کاپشن کوتاه بپوشند، چندان سوال درستی به نظر نمی‌رسد. شما حق دارید هر لباسی که دوست دارید را بپوشید. فقط بهتر است برای استایل کردن لباس هایتان وقت بگذارید و کاپشنی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید و در نهایت با کمی تلاش و ترکیب آن با لباس و کفش‌های مختلف، خوش پوش و شیک به نظر برسید.

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه تا حد زیادی به فیزیک شما بستگی دارد، بلند قد به شمار می‌آیید؟ سایز صفر و لاغراندام بوده و یا توپُرهستید، برای خوش استایل بودن و شیک به نظر رسیدن، فقط کافیست نکات کوچکی را رعایت نمایید. به عنوان مثال از آنجا که امسال رنگهای خنثی ترند هستند بهتر است از خرید کاپشن‌های شبرنگ خودداری نمایید. همچنین از کاپشن‌های دارای کمربند استفاده کنید تا بهتر و حتی لاغرتر به نظر برسید. علاوه بر این می‌توانید کاپشن کوتاه را با شلوار‌های کمردار بپوشید و از ظرافت استایل جذاب خود لذت ببرید.

 

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه و پافر‌ها

استایل با کاپشن کوتاه یا پافر

استایل با کاپشن کوتاه یا پافر

ساختن یک استایل با کاپشن کوتاه بسیار ساده و جذاب است. از نکات کلیدی که در ارتباط با آن وجود دارد این است که بی‌پروا باشید از پوشیدن یک کت جین، مخمل و یا چرم نترسید و به آن‌ها یک فرصت دهید تا زیبایی خود را به نمایش بگذارند. از انواع کاپشهای کوتاه موجود در بازار، پافر‌ها بسیار جذاب و ترند هستند، این کاپشن‌های پف‌دار و سبک را می‌توانید با شلوار‌های کارگو امتحان کنید.

برای محافظت سر و گوش‌ها از سرما، حتماً کلاه‌ و شال‌های بافت اسپرت را به استایل خود اضافه نمایید، این کلاه‌ها به شما علاوه بر گرم کردن شما، کمک می‌کنند تا استایلی اسپرت و به روز داشته باشید. و در نهایت هنگام خرید کاپشن به این نکته دقت کنید که کاپشن‌هایی که درون آن با به جای پَر با الیاف پُر شده‌اند، کمی سنگین‌تر بوده و گرمای کمتری دارند، در عین حال قیمت ان ها پایین‌تر است. پس اگر گرمای کاپشن برای شما در اولویت است، کاپشن‌های پر را فراموش نکنید.

 

کاپشن چهارخانه یا کاپشن طرحدار

نحوه ست کردن کاپشن چهارخانه

نحوه ست کردن کاپشن چهارخانه

کاپشن چهارخانه

کاپشن چهارخانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاپشن های چهارخانه ترند زمستان 1402 به شمار می‌آیند، در زیر این کاپشن ها می‌توانید از تیشرت های سفید با طرحی کوچک و ظریف استفاده نمایید و یا اگر می خواهید کمی استایلی کمی گرم‌تر داشته باشید، یک هودی یا دورس تک رنگ را در زیر کاپشن چهارخانه خود امتحان کنید.

 

ترکیب کاپشن جین با بلوز و پلیور

کاپشن های جین همیشه جایی در ترند‌های مد و فشن دارند. نحوه ست کردن یک کاپشن جین به خود شما بستگی دارد، اگر کاپشن شما کلاه ندارد از یک هودی استفاده کنید . پوشیدن بلوز‌های ساده یا طرح دار بستگی به طرح کاپشن شما دارند؛ از ترکیب کاپشن ساده و بلوز و پلیور طرحدار یا بالعکس استفاده کنید. همچنین زیبایی و گرمای بلوزها و بافت های یقه اسکی ساده را نیز از دست ندهید!

 

ترکیب کاپشن و پیراهن یا بلوز

ست کردن کاپشن و پافر

ست کردن کاپشن و پافر

کاپشن‌های ساده را با تیشرت‌، پیراهن و یا بلوز‌های طرح‌دار ترکیب کنید. شما حتی می‌توانید از دورس‌های بلند و یا پیراهن‌های ساده در زیر کاپشن خود به عنوان مانتو استفاده نمایید.

 

ترکیب پافر و دورس یا هودی

ترکیب پافر و دورس و هودی

ترکیب پافر و دورس و هودی

ترکیب پافر

ترکیب پافر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترکیب پافر و هودی یا دورس می‌تواند یک انتخاب عالی برای داشتن استایلی اسپرت و شیک باشد. هودی ها در واقع سوییشرت‌های کلاه دار بوده و دورس ها که نوعی بلوز با قدی بلند‌تر از معمول هستند، از انتخاب های گرم و جذاب برای پوشیدن زیر کاپشن و پافر به شمار می‌آیند.

 

کاپشن چرم را با چه چیزی ست کنیم؟

کاپشن چرم را با چه چیزی ست کنیم

کاپشن چرم را با چه چیزی ست کنیم

نحوه ست کردن کاپشن چرم به این مسئله بستگی دارد که این استایل مختص یک دورهمی دوستانه است و یا استایل دانشگاهی شماست. از آن‌جا که بیشتر کاپشن‌های موجود در بازار به رنگ قهوه‌ای و یا مشکی هستند؛ اگر می‌خواهید کاپشن چرم خود را در استایل های رسمی استفاده کنید بهتر است زیر آن تیشرت و یا پیراهنی تک‌رنگ با رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

ولی برای استایل‌های غیر رسمی مانند دارک استایل یا استایل های خیابانی، می‌توانید کمی رنگ همراه با اکسسوری های مختلف و صد البته شلوار‌های چرمی و یا بگ و بوت‌‌های بلند را به استایل خود اضافه کنید. و در نهایت اگر از کفش‌های اسپورت خوشتان می‌آید، از یک کانورس یا آل استار مشکی، قهوه‌ای یا حتی قرمز را فراموش نکنید.

 

با کاپشن کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

با کاپشن کوتاه چه شلواری بپوشیم

با کاپشن کوتاه چه شلواری بپوشیم

نحوه ست کردن کاپشن و بافت بقه اسکی

نحوه ست کردن کاپشن و بافت بقه اسکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با کاپشن کوتاه می‌توانید شلوار‌های مختلفی را بسته به استایل خودتان، ست کنید. به عنوان مثال می‌توانید از شلوار جین راسته یا مام استفاده کنید و یا کاپشن و شلوار کژوال را امتحان کنید، در رابطه با خانم‌ها توجه کنید که شلوار دارای فاق بلند و کمردار باشد تا پاهای شما بلند تر به نظر برسد.

نحوه ست کردن کاپشن کوتاه با شلوار چهارخانه برای داشتن استایل رسمی که از ترند‌های امسال است تنها به شما بستگی دارد، فقط فراموش نکنید که شلوار شما نباید تنگ یا چسبان باشد. و در نهایت شلوار‌های چرم را در استایل‌های اسپرت و دارک فراموش نکنید.

در صورتی‌که فکر می‌کنید در ناحیه شکم اضافه وزن دارید و دلتان نمیخواهد لباسهای کوتاه و تنگ بپوشید می‌توانید از شلوارشلوار های مام استایل یا مام جینز بهره ببرید، این شلوارها که کمردار هستند و در ناحیه ران نیز آزادند، ترکیب فوق العاده‌ای برای استفاده روزمره به شمار می‌آیند، از آن‌ها غافل نشوید.

در صورت تمایل میتوانید مقاله نحوه ست کردن شلوار‌ مام‌ استایل را مطالعه کنید.

 

با کاپشن کوتاه چه کفشی بپوشیم؟

با کاپشن کوتاه چه کفشی بپوشیم

با کاپشن کوتاه چه کفشی بپوشیم

همه چیز به استایل انتخابی شما بستگی دارد، در استایل‌های رسمی و نیمه رسمی می‌توانید از بوت های بلند پاشنه‌دار و حتی نیم بوت‌ها استفاده کنید. ولی در استایل‌های اسپرت شما کاملاً در انتخاب چیزی که می‌خواهید بپوشید آزادید. از کانورس و ال استار گرفته تا ونس‌!

البته بهتر است در انتخاب رنگ و جنس کفش خود دقت کنید تا از رنگارنگ شدن بیش از حد استایل خود جلوگیری نمایید. به عنوان مثال یک آل استار تک رنگ در استایل های مونوکروم انتخاب بهتری است. باز هم می گویم بستگی به سلیقه شما دارد، پس خودتان را چندان درگیر مدهای روز نکنید و هر چیزی را که دوست دارید، بپوشید.

 

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *