دسته‌بندی نشده

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

نحوه ست کردن شلوار مام استایل

نحوه ست کردن شلوار مام استایل برای همه!

نحوه ست کردن شلوار مام استایل ساده به نظر می‌رسد، کافی‌ است یکی از آن‌ها را در کمد‌تان داشته باشید تا بدانید که با داشتن یک شلوار مام استایل می‌توانید استایل‌های متفاوتی را با استفاده از آن تجربه کنید؛ از استایل‌های نیمه رسمی گرفته تا استایل خیابانی و اسپرت؛ فقط باید کمی خلاق باشید!

در ادامه متن به نحوه ست کردن شلوار مام استایل در سبک‌های مختلف برای داشتن استایلی شیک و جذاب می‌پردازیم؛ با من همراه باشید.

شلوار مام استایل چیست؟

ست کردن شلوار مام استایل و آل استار

ست کردن شلوار مام استایل و آل استار

شلوار مام استایل سبکی از شلوار است که اغلب جنس پارچه آن جین است ولی جنس آن می‌تواند پارچه‌ای از لنین و ترگال گرفته تا کتان نیز باشد.

شلوار مام استایل معمولاً شامل یک کمر بلند است که بالای ناف قرار می‌گیرد و باعث می شود باسن بلندتر، بزرگتر و صاف تر به نظر برسد. این شلوار فضای زیادی در قسمت زیپ، فاق و ساق پا داشته و به اصطلاح آزاد است و همین آزاد بودن باعث می‌شود برای استفاده روزانه مناسب باشد.

البته باید بدانید که این نوع شلوار در دو مدل مام استایل و مام فیت ارائه می‌شود که شلوار‌های مام فیت در ساق پا کمی چسبان تر از مدل مام استایل هستند. اگر شما هم دوست دارید استایلی زیبا و راحت را تجربه کنید، شلوار مام استایل یک انتخاب عالی ست.

 

شلوار مام استایل مناسب چه افرادی است؟

شلوار مام استایل مناسب چه افرادی است؟

شلوار مام استایل مناسب چه افرادی است؟

چه کسانی باید شلوار مام استایل بپوشند؟ سوال خوبی است! در ابتدا باید بدانید این شلوار تقریباً برای همه مناسب است، گر چه اگر خیلی لاغر هستید و دلتان می‌خواهد چندان ظریف به نظر نرسید و در عین حال قد بلند‌تر دیده شوید، شلوار مام استایل یک انتخاب عالی است.

شلوار مام استایل برای افرادی که اضافه وزن زیاد و قد کوتاهی دارند، زیاد مناسب نیست ولی اگر اضافه وزن دارید و در عین حال قد بلند هستید، زیاد نگران نباشید این شلوار به خاطر داشتن فاق بلند و کمر پهن، شما را لاغر‌تر نشان می‌دهد.

 

استایل خود را انتخاب کنید!

نحوه ست کردن شلوار مام استایل به عوامل مختلفی بستگی دارد، ابتدا باید ببینید از چه استایلی خوشتان می‌آید و آیا این استایل برای جایی که می‌خواهید آن را استفاده کنید، مناسب است؟

شلوار مام استایل به خاطر دوخت خاص آن می‌تواند برای استفاده در استایل‌های مختلف از رسمی و مجلسی گرفته تا استایل اسپرت و خیابانی مناسب باشد. پس بهتر است برای خرید یک شلوار مام استایل زیاد به خودتان سخت نگیرید، به عنوان مثال راحت‌ترین و آسان‌ترین راه برای داشتن یک استایل اسپرت یا استایل خیابانی، پوشیدن یک جفت کفش آل استار کانورس و یا کفش ونس با شلوار مام استایل است.

تبریک می گویم حالا می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و به فعالیت روزانه خود بپردازید؛ فکر می‌کنم این بهترین مزیت شلوار مام استایل است!

 

شلوار مام استایل را با چه چیزی بپوشیم؟

شلوار مام استایل را می‌توانید با بسیاری از لباس‌ها و کفش‌های مختلف بپوشید از هودی و شومیز گرفته تا مانتو و کت های کوتاه، ولی یک نکته و ترفند بسیارمهم درباره ست کردن شلوار مام استایل با لباس‌های مختلف این است که قسمت کمر شلوار را نپوشانید!

شلوار مام استایل را با چه چیزی بپوشیم؟

شلوار مام استایل را با چه چیزی بپوشیم؟

بخش اصلی جذابیت شلوار مام استایل در شکل مخروطی، فاق بلند و کمر پهن آن است که با پوشیدن مانتو‌های جلو بسته و یا بلند، این بخش از جذابیت شلوار را حذف می‌کنید و در نتیجه انگار شلوار جین و یا کتان عادی پوشیده‌اید! که البته همین نکته کوچک هم برای زمانی که به یک شلوار معمولی نیاز دارید و فقط شلوار مام استایل در دسترس است، می تواند کاربردی باشد.

 

شلوار مام استایل و هودی

شلوار مام استایل و هودی

نحوه ست کردن شلوار مام استایل و هودی

نحوه ست کردن شلوار مام استایل با هودی بسیار ساده است، فقط سعی کنید هودی کمر شلوار را نپوشاند و یا اینکه بخشی از هودی را در شلوار قرار دهید تا بخشی از زیبایی کمر شلوار مشخص باشد. یک شلوار جین مام استایل برای این کار عالی به نظر می‌رسد، فکر میکنم پوشیدن هودی و شلوار جین مام استایل ترند پاییز و زمستان 1402 باشد.

شلوار مام استایل با مانتو

شلوار مام استایل با مانتو

شلوار مام استایل با مانتو

در رابطه با نحوه ست کردن شلوار مام‌استایل با مانتو، تنها یک توصیه کوتاه دارم، این شلوار را با مانتو های جلو بسته‌ی بلند امتحان نکنید، زیرا چیز زیادی از زیبایی دوخت شلوار مشخص نخواهد شد. به خصوص اگر قصد شما از خرید شلوار مام استایل این است که لاغر‌تر و قد‌بلند‌‌ به نظر برسید.

شلوار مام استایل و مانتو‌های جلو باز

مانتو‌های جلو باز چند سالی می‌شود که از ترند های دائمی مد و فشن ایران است، وقتش رسیده که آن‌ها را با یک شلوار مام استایل امتحان کنید.

 

شلوار مام استایل با شومیز

شلوار مام استایل با شومیز

نحوه شلوار مام استایل با شومیز

شلوار مام استایل علاوه بر اینکه یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه است، می‌تواند انتخابی مناسب برای دور‌همی‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم باشد، از پوشیدن شلوار مام استایل جین با انواع شومیز‌ با رنگ‌های روشن غافل نشوید. علاوه بر این با پوشیدن یک شلوار مام استایل پارچه ای و کتانی با رنگ‌های تیره و یا آجری همراه با شومیز‌های پاییزی می‌توانید یک استایل آکادمیا داشته باشید.

 

شلوار مام استایل با کت کوتاه

شلوار مام استایل را با چه کفشی بپوشیم

شلوار مام استایل را با چه کفشی بپوشیم

اگر کمد شما هم مثل من پر از تعداد زیادی کت با جنس های مختلف از جین گرفته تا کتان است که مدت‌هاست آن‌ها را نپوشیده‌اید، ست کردن شلوار مام استایل با کت کوتاه می‌تواند زمان مناسبی باشد تا به کت‌های خود فرصتی دوباره برای پوشیده شدن بدهید!

فقط کافی است یک کت آزاد انتخاب کنید. اگر کت شما بلند‌تر از کمر شلوار است، دکمه‌های آن را باز بگذارید تا تیشرتی که زیر کت بپوشیده‌ و پایین آن را داخل کمر شلوار قرار داده‌اید، مشخص شود.

 

شلوار مام استایل را با چه کفشی بپوشیم

نحوه ست کردن شلوار مام استایل با کفش های مختلف، به خود شما بستگی دارد. می‌توانید برای استایل‌های مهمانی و رسمی از کفش‌های تخت، صندل، بوت‌ و حتی کفش‌های پاشنه دار استفاده کنید‌.

ولی در نهایت همان‌طور که می‌دانید، داشتن یک استایل اسپرت و روزمره‌ی زیبا و کاربردی برای همه‌ی ما بسیار مهم است، پس پیشنهاد می‌کنم حتماً ترکیب شلوار مام استایل و کفش اسپرت مانند انواع کفش کانورس آل استار و ونس و انواع ایرفورس و جردن را امتحان کنید.

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

2 دیدگاه در “نحوه ست کردن شلوار مام استایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *