دسته‌بندی نشده

نحوه ست کردن کت جین

نحوه ست کردن کت جین

نحوه ست کردن کت جین برای دختر‌ها و پسر‌ها

نحوه ست کردن کت جین در استایل‌های مختلف تنها به آشنایی با انواع ترند‌های روز بستگی دارد، زیرا کت جین را همیشه می توان پوشید و همیشه بخشی از مد سالانه تمامی کشور‌ها است.

برای ست کردن یک کت جین می‌توانید فقط از تیشرت‌های ساده استفاده کنید و یا حتی پر زرق و برق ترین بلوز خود را بپوشید؛ نگران نباشید با رعایت چند نکته ساده، استایل شما هرگز اُوردرسد و حتی قدیمی به نظر نخواهد رسید. با من در این مقاله همراه باشید!

فرقی ندارد شما دختر باشید یا پسر، در هر حال علاقه‌مندان به استایل جذاب تام بوی یعنی پوشیدن لباس‌هایی که اغلب پسر‌ها می‌پوشیده‌اند، بسیار زیادند. برای اینکه استایلی جذاب با کت جین داشته باشید، می‌توانید از انتخاب یک کت جین متناسب با فرم بدن خود شروع کنید. سپس کفش های اسپرت و بوت ها و هر لباسی که به آن علاقه دارید را از کمد بیرون آورید، حال وقت آن رسیده تا نحوه ست کردن کت جین را با هم یاد بگیریم.

چگونه کت جین را ست کنیم

 

استایل های جذاب با کت جین

فکر می‌کنید کت جین را تنها می‌توان با یک تیشرت و یا پیراهن ساده پوشید؟ سخت در اشتباهید! در اینجا به توضیح تعدادی از جذاب‌ترین استایل‌هایی که می توانید با استفاده از کت جین بسازید، می پردازم.

 

استایل اسپرت کت جین:

نحوه ست کردن کت جین برای داشتن استایل های اسپرت بسیار ساده است. میتوانید یک کت جین کوتاه با رنگ روشن و یا تیره به دلخواه خود انتخاب کنید، در زیر ان یک هودی ، دورس یا حتی تیشرت بپوشید. از شلوار‌های جین ترجیحاً گشاد استفاده کرده و کفش اسپرت را نیز فراموش نکنید.

استایل تمام جین :

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها و صد البته خاص‌ترین آن‌ها، نحوه ست کردن کت جین با سایر لباس های جین است. از شلوار جین گرفته تا پیراهن‌ جین. حتی می توانید یک آل استار جین را نیز امتحان کنید.

استایل تمام جین

استایل تمام جین

استایل لایه لایه با کت جین :

در فصل سرد و یا گرم سال نحوه ست کردن یک کت جین می‌تواند بسیار جذاب باشد. استفاده از استایل لایه لایه با کت جین در تابستان و بهار، به معنای این است که می توانید از لباس های توری، تیشرت‌ها و بلوز‌ها زنانه ترکیبی جالب بسازید و استایلی خاص و حتی وینتیج را ارائه کنید.

و در پاییز و زمستان نیز به معنای داشتن استایلی گرم‌تر است که با گیر انداختن هوا بین لایه‌های لباس‌ها، شما را از پوشیدن کاپشن های ضخیم بی نیاز می‌کند. میتوانید از ست کردن کت جین به همراه هودی و دورس در زیر کت جین بدون آستر خود استفاده کنید و یا این‌که ترکیب تاپ یا پیراهن را همراه با یک پلیور بافت در زیر کت جین خود امتحان کنید و از استایل جذاب جین خود لذت ببرید.

استایل دخترانه با کت جین:

دامن و پیراهن های بلند چطور کت جین را ست کنیم:

هرگز از ترکیب یک کت جین با دامن‌های بلند و یا پیراهن های بلند زنانه غافل نشوید، دامن بلند و یا پیراهن زنانه می‌تواند به شما در داشتن استایلی شیک و مد روز کمک کند، تنها کافیست به لطافت و همچنین ظرافت دوخت پیراهن توجه کنید، زیرا کت‌های جین اغلب تا حدودی ضخیم هستند و بهتر است برای داشتن استایل‌های کلاسیک یا زنانه، به خوب ایستادن کت جین روی لباس خود توجه کنید.

دامن و پیراهن های بلند چطور کت جین را ست کنیم

دامن و پیراهن های بلند چطور کت جین را ست کنیم

استایل جذاب کراپ و تاپ :

استفاده از کراپ و یا تاپ در زیر کت‌های جین، در سال های اخیر از جمله ترند‌های محبوب دختران به شمار می‌آید. کافیست یک کراپ یا تاپ ساده و یا توری و بافت را با کت جین خود امتحان نمایید.

استایل جذاب کراپ و تاپ

استایل جذاب کراپ و تاپ

استایل بوهو با کت جین زنانه :

استایل بوهو را با کت جین فراموش نکنید. استایل بوهو یعنی داشتن سبکی متفاوت و منحصر به فرد که مختص افرادی است که دوست دارند متفاوت به نظر برسند مانند فشن آرتیست ها، بلاگر‌ها و حتی خود شما!

استفاده از کت جین بلند

نحوه ست کردن کت جین بلند بسیار ساده است، می توانید انها را با استفاده از یک نیم بوت چرم و تاپ و یا بلوزی کوتاه و همچنین شلواری راستا و تا بالای نیم بوت خود بپوشید. کت‌های جین بلند همیشه جذاب هستند، آن‌ها استایلی زنانه و دخترانه و متفاوت به شما می‌بخشند ، و در نهایت از این کت‌ها می توانید حتی به عنوان مانتو نیز استفاده نمایید.

استفاده از کت جین بلند

استفاده از کت جین بلند

نحوه ست کردن کت جین با اکسسوری

جنس و طرح اکسسور و نحوه ست کردن کت جین با آن، تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت استایل شما دارد. بهتر است از ساعت هایی با بند و طرح اسپرت استفاده کنید و کلاه های نقابدار را نیز در استایل‌های اسپرت مانند استایل خیابانی و دارکف فراموش نکنید.های اسپرت

نحوه ست کردن کت جین با انواع شلوار

ست کردن کت جین با استفاده از شلوار جذب

فکر می‌کنم شلوارهای جذب دیگر از مد نخواهند رفت، بلکه تنها مهم است آنها را با چه چیزی درست استایل کنید. به عنوان مثال پوشیدن یک شلوار جین یا کتان جذب همراه با کت جین آزاد می‌تواند انتخابی شیک و ترند باشد.

 

ست کردن کت جین با شلوار راستا

به دنبال نحوه ست کردن کت جین برای داشتن استایلی کژوال و حتی رسمی هستید؟ از شلوار‌های راسته استفاده کنید. این شلوار‌ها همیشه ظاهری رسمی‌تر برای شما به ارمغان می‌آورند. شما حتی می توانید از شلوارهایی با جنس کتان نیز همراه با کت جین خود استفاده کنید.

ست کردن کت جین با شلوار راسته

استایل کت جین و شلوار مام استایل

برای داشتن یک استایل جذاب با کت جین کوتاه، می‌توانید از شلوار های مام استایل استفاده نمایید. زیرا شلوار های مام استایل کمری پهن همراه با فاق بلند و آزاد داشته و به دلیل اینکه در قسمت ران کاملا آزادند ؛ برای استفاده مداوم راحت و در عین حال زیبا هستند.

همچنین شما میتوانید با مطالعه مقاله نحوه ست کردن شلوار مام استایل ایده های جذابی را بگیرید.

استایل کت جین و شلوار بگ

برای ست کردن یک شلوار بگ یا شلوار گشاد با کت‌های جین می توانید بدون توجه به کوتاه و یا بلند بودن کت خود، از این شلوار در استایل خود استفاده نمایید. بهتر است این شلوار را در استایل های رسمی‌تر به کار نبرید زیرا مناسب دورهمی‌های دوستانه و استفاده روزمره است.

استایل کت جین و شلوار بگ

استایل کت جین و شلوار بگ

شلوار جاگر یا اسلش چگونه کت جین را ست کنیم؟

نحوه ست کردن کت جین با شلوار اسلش یا جاگر بسیار ساده است، تنها کافی ست از دیگر اعضای دائمی تیپ‌های اسپرت مانند تیشرت ساده، هودی و حتی دورس، در کنار کت جین و شلوار اسلش خود استفاده کنید. پیشنهاد من این است که یک جفت آل استار ساقدار را نیز به این ترکیب اسپرت و جذاب اضافه کنید و از آن لذت ببرید.

استایل کت جین و شلوار بوت کات (دمپا)

امسال شلوار های بوت کات یا دمپا ترند هستند، این شلوار‌ها که از زانو به پایین گشاد و آزاد می شوند، فوق‌العاده جذاب و ترند بوده و برای استایل‌های مجلسی نیز بسیار مناسب اند.

 

نحوه ست کردن کت جین با انواع کفش

کتانی و کفش‌های اسپرت

فکر می کنم تولد کانورس و آل استار‌ها همراه با آغاز استفاده از کت‌های جین همراه بوده باشد. از پوشیدذن کانورس‌ و ونس با رنگ‌های متضاد با استایل خود نترسید. می توانید یک جفت آل استار قرمز را با کت جین سفید و یا آبی خود امتحان کنید، قطعاً ضرر نمی کنید!

ست کردن کت جین و کتونی

کفش پاشنه بلند

در استایل‌های کژوال و مجلسی، کفش های پاشنه بلند همیشه جایی مخصوص به خود دارند، هر چند پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید در طی روز و به طور دائم آن ها را بپوشید، پاشنه ای کوتاه‌تر و متناسب با فعالیت خود انتخاب کنید.

کت جین و کفش پاشنه بلند

کت جین و کفش پاشنه بلند

صندل

دررابطه با نحوه ست کردن کت جین با صندل تنها نکته‌ای که می‌توانم در رابطه با صندل بگویم این است که شلوارهای جذب را با صندل نپوشید و از شلواری راستا و یا گشاد مانند بوت کات استفاده کنید تا استایلی جذاب و تابستانه داشته باشید.

کت جین و صندل

کت جین و صندل

نیم‌ بوت

در زمستان از پوشیدن کت های جین بلند و یا کت جین کوتاه و دامن همراه با یک بوت و نیم بوت جذاب اسپرت و یا چرم طبیعی و رسمی، غافل نشوید. این ترکیب قطعا در استایل های زنانه یک برگ برنده است.

کت جین و نیم‌ بوت

کت جین و نیم‌ بوت

 

author-avatar

درباره زری اسدی

سلام! من زری اسدی هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر. علاقه‌مندی‌های اصلی من شامل نوشتن و ترجمه در زمینه مد و فشن، و به خصوص هنر است. با توجه به تحصیلاتم در رشته پژوهش هنر، تلاش می‌کنم تا در این حوزه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. من همیشه به دنبال یادگیری و بهبود خودم هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *